Presenter

Oj vilka fina presenter jag fick när jag fyllde år! Av Marcus ett par ICANIWILL tights och ett presentkort på en tattoostudio, jag ska alltså tatuera mig snart ^^ Sedan har jag fått ett grått calvin klein sett + ett par svart panties, träningslinne, två lådor questbars (en av mina fina klassisar), en Gant klocka och en Yoga-matta. Pengar, presentkort och champagnen tyckte jag inte behövde fotas. 

Av Julia fick jag en Smartbox med läckra upplevelser som man får välja mellan och ett jääättefint armband, bff-armband hihi. 
 
#1 - - Anonym:

alltså underkläderna, sätter jag tentan ska jag köpa haha :D

#2 - - Anonym:

Vad har du för storlek i dina tights?

Svar: Storlek M, hade fungerat med S också men det är snöre i midjan så om du är osäker så skulle jag säga att du kan ta den större storleken du väljer mellan!
Fanny Elgstrand