Underbara sommar

Hej! Jag fotade inget i Lillsved men det har varit jättebra, om någon har missat så har jag varit i Lillsved som ligger i Stockholmsskärgård och gått en grundkurs i Yoga! Tre toppendagar som började med 90minuter yoga klockan 07.00 på morgonen. Har lärt mig massor så nu är jag laddad och inspirerad inför höstens pass. 

På måndagen åkte jag till Nynäshamn och tog båten över till Rånö där jag har spenderat några dagar. Har yogat, sprungit runt ön, paddlat kanot i timmar och sett en säl, ätit gott, solat och badat :)
Nu är jag hemma igen och ska packa om väskorna för imorgon åker jag och Marcus till Köpenhamn!! 
 
 
 
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Ser ju helt Lovely ut!

#2 - - moster:

Vilka underbara bilder. Tack för all kärlek, posititv energi och kunskap du har gett mig här på ön, min kärlek till dig är så stark. moster