Asics

Lovet börjar gå mot sitt slut vilket känns både jobbigt och kul då jag inte har jag gjort hälften av allt jag hade tänkt att hinna göra men jag blickar framåt då jag flyger till spaninen på torsdag!! 

Under lovet har jag hunnit med en supertrevlig tjejkväll hemma hos mig, ett x-antal träningspass bland annat ett varv i 5km spåret i olstorp, ätit thaimat 4 gånger, åkt bil med M som har tagit körkort och shoppat en del. Här nere ser ni mina nya skor som jag köpte igår, kommer förhoppningsvis flyga fram under loppen som jag ska springa i år ;) 
Idag har jag jobbat till halv 4 och varit på gymmet och kört rumpa och biceps (ett kortare pass då jag har sprungit två dagar i rad). Resten av kvällen spenderas med plugg, om jag inte hittar något vettiagre att göra som att typ glo in i väggen eller städa mitt rum :) 

Hoppas att ni har haft ett fint lov!