Svar och kvällsprat

Måste bara fråga, hur kan du o Marcus hålla ihop så länge? Känner du inte att du går miste om din ungdom något? Kram kram :)
 
Det hittar du svar på HÄR. Om jag går miste om min ungdom? Haha nej verkligen inte! Jag gör allt som mina vänner gör, förutom att "haffar" på fest då. Förstår inte riktigt vad det är du syftar på? Om det är just att jag inte haffar/ligger runt ;) Jag trivs hur bra som helst med mitt förhållande och har samtidigt så många sjuka minnen med mina vänner. Sen är jag ju bara 17år, mitt liv har knappt börjat ^^ 
 

 
Måndag och en ny vecka har rullat igång, har inte alls mycket plugg den här veckan så jag lägger fokus på att träna och så småningom börja packa inför Italien. Ikväll har jag varit på gymmet med Marcus och kört rygg & biceps, åkte sedan hem och drack protte innan jag gick iväg och körde yoga. Har verkligen fått upp ögonen för yoga och ska fortsätta varje måndag ^^ 
 
Btw igår färgade jag håret, lite mörkare. Det jag trivs bäst i :)
#1 - - moster:

Vackraste.......