Oktober

Oktober har dragit igång och tiden flyger fram! Kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag sedan att jag var taggad på oktober månad då det skulle hända så myckket, nu är vi här! 
 
När det här publiceras så är jag i Italien och får ett minne för livet, gaaalet. 
När jag kommer hem så går jag i skolan i två veckor innan jag börjar höstlovet med utbildning inom Box i stockholm, åh längtar ^^ Som sagt, tiden går alldeles för fort, jag hinner inte allt jag vill men ändå hinner jag så mycket. Inte mycket kvar av 2014, helt sjukt går inte att ta in. 
 
Men det var inte min ångest över tiden jag skulle ta upp i det här inlägget utan mina träningsmål under oktober: 

-Planera vecka för vecka vad jag vill få ut av veckans träning. 
-Träna min menatala styrka 
-Gå på yoga varje måndag 
-Jobba rygg/Biceps minst 1 gång i veckan, då jag SKA lära mig göra pull-ups!
-Skärpa till mitt kost, det har blivit lite mycket godis och onyttigheter de senaste veckorna. 

Okej det var MINA mål, eller vad jag strävar efter och får motivation av. Det är viktigt att sätta upp mål och framför allt delmål som hjälper dig att ta dig till ditt slutmål :) Har ni några mål med oktober? Dela gärna med er! Sprid motivation ^^

Förra året i oktober.