Nytt program och negativa tankar...

Måste börja med att fråga om det bara är jag som har missat att ett nytt program har säsongspremiär idag på 5an? och att det inte är något mindre än dessertmästarna!! Fatta! Ett till program där dom "bakar"/gör dessert!! 
Haha lycka ;) 

Idag har nästan allt jag gjort blivt kaos, eller gått åt helvete kan man också säga... Ni som såg mitt inlägg från imorse fattar att det har hållit på hela dagen :( 
Känner mig så himla kass just nu. Var tvungen att gå ut i från träningen tidigare också pga blodsockerfall... 
Åååh palla, sorry att jag är så negg men ska gå och lägga mig när dessertmästarna är slut och hoppas på att må bättre imorgon. 

Haha typ såhär ser jag alltid ut innan mina outfits kort fotas utav mamma som inte är så haj på min kamera...
 
#1 - - oskar:

du är lika söt ändå fanny

#2 - - LIENE:

Det kommer nog bli bättre efter detox-metoden :) i början kan det ju vara jobbigt dock.
Kram