KANALLÖPET

Ännu en vecka går mot sitt slut och jag har hunnit med en hel del sen vi hördes sist. 
Igår jobbade jag till 4 och efter det var det förberedelser inför kvällens födelsedagsfirande för Felix som fyller 20 idag! Det var jag, Marcus, Sara och Felix vänner som firade honom och vi hade en toppenkväll! Jag tog det mycket lugnt då jag skulle springa kanallöpet idag. Berättar mer och visar bilder i ett annat inlägg. 
 
Kanallöpet (10km) är nu genomfört, jag är jättenöjd att jag tog mig i mål då mina knän har strulat ordentligt den senaste tiden... går på ipren och voltarensalva. 
Viktigt att jag hinner återhämta mig tills imorgon då jag och kajsa åker till Fria i Norrköping och kör crossfit!!
 
Under veckan som närmar sig har jag mycket inplanerat så vi hörs framöver. 
Kramar från en mör Fanny.