De senaste dygnen

Igår spenderade jag och de andra tjejerna kvällen hemma hos Edith. Vi lagade taco, åt efterrätt, spelade spel och pratade gojja. Välbehövligt då Edith åkte tillbaks till Spanien idag. Saknar henne redan!! 
 
Idag har jag som alla andra dagar under det här lovet tagit sovmorgon, fixat frukost i lugn och ro och legat i sängen mer än vanligt. Tog mig ner till soffan och fortsatte med degande där innan det var dags för mitt pass. Har haft lite panik då jag först inte hade planerat mina pass för kommande termin men fixade det i sista sekund och det blev ett bra boxpass tillslut! Jag är iallafall helt slut och mina händer skakar fortfarande. 
 
Jag har studiedag imorgon så ska ta vara på ledigheten liiite extra när jag vet att de flesta andra sitter i skolan imorgon :) Natti, nu blir det Grey´s resten av kvällen!! 
 
Denna tjej <3
 
#1 - - Tessan:

Mina händer skakade jättelänge igår haha! Och idag har jag jätteont i armarna! Men det va riktigt kul pass faktiskt, så fortsätt så!😃😃

Svar: Härligt! Kul att höra 😃
Fanny Elgstrand