att sätta upp MÅL

Då har vi kommit till inlägget då jag tänkte ta upp mina träningsmål för det här året. Förra året gick det väl sådär då jag var skadad eller sjuk mest hela tiden kändes det som. Opererade mig, hälseneinflammation, gick på rehab, ont i ryggen och i huvudet... I år hoppas jag på att vara skadefri och jag ska ge mig tusan på att klara av dessa! 

Mål 1: Lära mig att/kunna göra pull-ups. 
 
Mål 2: Kunna gå ner i spagat och/eller split. Ska kämpa till det sitter! Med hjälp av mycket mer stretching än i nuläget och yoga. 
 
Mål 3: Springa kanallöpet och tjejmilen. Kunde knappt springa alls förra året på grund av min hälseneinflammation men nu jäklar. 
 
Som ni ser så har jag satt upp tre mål som mäter min prestation och inte mitt utseende. Ja jag skulle kunna skriva att jag ska försöka jobba fram absen till sommaren men det är både roligare och nyttigare för psyket att ha mål som går att mäta! 
Du får mer än gärna dela med dig av dina mål! Kommentara anonymt om du vill vara det, att sätta ord på sina mål och läsa om andras mål är väldigt motiverande!