Ett minne för livet del 1

Här kommer bilder som jag har tagit med min kamera. Jag kommer även lägga upp bilder som de andra har tagit då det finns gobitar där också, men så länge får ni ta del av mina. Läs om resan under alla bilder :)

Första kvällen

I skolan första dagen, välkommsparty med italienska delikatesser 

I Pescara, äter glass och shoppar. Jag åt glass nästan varje dag haha, helt sjukt god! 

Hemma hos Alessia, maten jag åt där hemma var så god! Pasta, bläckfisk, raviolli etc. 

I bergen, vi var 3000 meter upp, kallt och blåsigt men shit vilken utsikt. 
I skolan. Dansade och sjöng. 

Lunch innan stranden 
Mitt rum
ROM, finaste staden som jag än så länge har varit i. 
Fotboll och middag hemma hos Luca
Volleyboll i skolan
Fotboll, Sverige - Italien (Vinst med 4-3 ;)) 
Avskedsparty 
Påväg hem 
 
Har haft en såååå bra vecka. I början var det så klart nervöst och man undrade vad man hade gett sig in på, men med tiden så släppte det och det blev bara roligare och roligare. Om du får chansen att göra ett utbytesprodjekt så TA CHANSEN, det är så värt det! Man lär sig så mycket om kultur och att bo hos en främmande familj som man sedan i slutet av veckan kommer sakna som bara den är häftigt. Nu längtar jag till Februari då Italienarna kommer hit för att ta del av vår kultur. 

#1 - - Sofia:

Så himla vackra bilder :D Ser så mysigt och kul ut :D