Smink/hårprodukter/ansikte/lukta gott

Fick en kommentar om jag inte kunde visa mina produkter. Så här kommer allt i ett inlägg :) 


Till vardags sminkar jag mig inte alls mycket men detta finns dagligen i min necessär.  BB-cream (medium), puder, concealer, ögonbrynspenna, mascara, rouge och kajal. Någon video på hur jag använder det skippar jag för tror de flesta vet hur man smetar på detta ;) 
1. Sminkborttagning // 2. Rengöring // 3. insmörjningskräm // 4. ansiktsspray // 5. Dagkräm
//6. Acnekräm // 7. Dagkräm // 8. ögonkräm.
Dagkrämerna brukar jag variera men föredrar den längst ner men kamomill från yves rocher


1. inpackning // 2. balsam // 3. Shampoo (dessa tre varierar beroende på vad som finns hemma, använder inte bara ett speciellt) // 4. Torrshampoo // 5. hårolja // 6.värmespray // 7.saltvattenspray
// 8. för fina lockar // 9. Lockgele. Allt det här använder jag såklart inte varje gång utan varierar. 
Älskar mina VS-produkter men är lite snål med dom som ni ser haha... Men brukar även här variera bland parfymerna, VS och escada är favoriterna.