Åkte till skolan men vände

Heej! 
Idag hade jag en riktigt tuff morgon. Gick upp tidigare för att hinna äta lång frukost men så blev det inte, tog mig iväg till bussen men ångrade mig när jag väl var påväg till skolan. Åkte hela vägen in till stan, bytte buss och åkte hem igen haha... Har den sjukaste mensvärken idag och på bussen in mådde jag så himla illa :( 
Så har sovit tre timmar extra och nu sitter jag här och skriver på näringslärarapporten. Ska antingen ta en PW snart eller åka upp till gymmet (hänger på när min bror ska dit). Sen vid fyra ska jag iväg för att få reda på mer angående sommarjobb och sen ikväll blir det Sushi och bio med Marcus. Himla mysig start på helgen :D 

Cambilder var ett tag sedan men sitter vid skoldatorn så det får fungera ^^

 
#1 - - Elin Diaz:

Hej! Igen!
Vilket tema använder du till din blogg?
Tacksam för svar!
\\ Elin :)