Krämig ugnskaka med choklad & jordnötsfyllning

Måste bara dela med mig utav gårdagens "innan träningsmål" vet inte riktigt vad jag ska kalla det, för det är inte samma sak som ugnsgröt men ändå ungefär haha. 
Tror det får bli:
Krämig ugnskaka med choklad & jordnötsfyllning 

2 msk havregryn
2 msk valfritt mjöl (jag hade fullkornsmjöl)
¼ tsk bakpulver
1-2 krm vaniljpulver/1-2 tsk vaniljsocker
3 msk lättkvarg (går säkert med turkisktyoghurt eller kesella också)
2-3 tsk sötning

Fyllning
½ banan
1 msk jordnötssmör
½ msk kakao

  1. Sätt ugnen på 200g
  2. Blanda havregryn, bakpulver, mjöl, sötning och vaniljpulver tillsammans. Häll ner kvarg, blanda tills du får en kletig smet.
  3. Smöra en liten ugnsform.
  4. Häll hälften av smeten i formen så det täcker botten.
  5. Mosa bananen till fyllningen och blanda med jordnötssmöret och kakaon till en chokladsås. Fördela chokladsåsen jämnt över lagret i formen och fördela sedan resten av havregrynsmeten över fyllningen och forma så att det täcker. 
  6. Grädda 10-15 min mitt i ugnen. 
  7. Jag åt min dirket men du kan gärna låta den svalna lite. Antingen vänder du upp den på ett fat eller äter den direkt ur formen ^^