SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2

Här kommer andra delen av frågestunden!
Om du saknar någon fråga så har jag säkert svarat på den i videon :) 
Hoppas ni blir nöjda över svaren. Sen måste jag säga tusen tack till alla söta saker ni skrev med!!
 
faov text ur en låt?
Hmm... det var svårt men kanske I'll follow you into the dark i denna låt :
bästa sporten?
Fotboll
favo färg?
Älskar alla färger 
jag blir glad av... 
Kärlek, personer som är glada!, solen
Har du bra betyg? 
Jorå helt okej :D 
Har du något smink tips? 
Hm... typ att ta bort sminkrester med en torr tops ;) 
Bästa filmen ?
 Har ingen speciell men Som jag sa i videon, Harry Potter går alltid hem hos mig ;) 
Något roligt minne du har?
 Har sjukt många roliga minnen! Men ett är väll hela sommaren 2010 ;)
Hur länge har du vart ihop med din pojkvän? Och hur är en realation?:)  
2år, 1månad och 8 dagar, den är bara bra! Även fast man kan tro att det är svårt att ha känslor kvar så är det verkligen inte så! Jag älskar Marcus enormt mycket  :)
Har du haft något mer seriöst förhållande?
Nej 
Vilka är dina tre bästa egenskaper?
Oj vad svårt! Men jag är ambitiös, vågar bjuda på mig själv och är rätt förstående ;) 
Vem är din bloggförebild? 
Har ingen, men om jag måste välja skulle det vara Kenza 
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? 
Just nu skulle jag åka utomland! 
Ska du köpa iphone 5 eller är du nöjd med den du har nu och vad är det för sort ?
Nae det har jag inte tänkt, är nöjd med min Iphone 4 :) 
Vad vill du jobba med ? 
Sa det i videon men kan skriva det med. Jag vill bli något inom hälsa, typ PT eller dietist 
vilken är din favoritblogg? 
Min egen!! Haha nedå utan jag har ingen favorit, läser inte så många ;) 
vad går du in på det första du gör när du startar datorn? ;) 
Min egen blogg eller blogg.se oftast 
om du beskriver dig själv med 2 ord?
Typ omtänksam (tänker ofta mer på andra än på mig själv) och hurtig haha
Hur gammal är du? 
15år, fyller i Maj   
Har du några syskon?  
Ja en bror som är 17 år 
Vilka bloggar läser du?
 Läser som sagt inte så många men några av mina kompisars, några storbloggar ibland och sånna som kommenterar :) 
Har du något djur? 
Nepp 
Vad går du i för sporter? (om du går i något då) 
Fotboll 
Vad gör du på fritiden? 
Är med mina vänner/pojkvännen, är på stan, tränar, festar osv
dina 5 favorit plagg i din garderob? 
I videon sa jag 3st (mina gröna jeans, min vit stickade tröja och min gulstickade tröja). Men sen är det typ min marinblåa topp och min stora jeansskjorta! 
När känner du dig sexigast? 
När mitt hår är snyggt! ;)
Vad gör att du orkar träna så mycket som du gör?
Vet faktiskt inte! Det har blivit en vana och det hör liksom till min vardag! 
Vad tycker du om vintern?
Tycker inte om den när det är grått och äckligt ute! Men när det är snö så tycker jag det är helt okej :) Och Julen är ju det bästa!
Kan du ge lite mode tips?
Ha på dig sånt du trivs i! Du bestämmer själv hur din stil ska vara :) 
Tips på mat för mig som vill gå ner i vikt ? 
Skippa dom snabba kolhydraterna (ljust bröd, ljus pasta, ljust ris osv) ät mer proteiner (kyckling, fisk osv) och mycket grönsaker för det mättar och tänk på att inte trycka i dig massor godis, chips läsk osv ;) Och tänk på att äta regelbundet, ca 5 gånger om dagen. 
Favorit mat och film?
Redan svarat på i videon :) 
Vilket är ditt favoritdjur?
Hund 
bästa sommarminnet? :D
Det är nog Dana cup :) 
Har du hört någon ha sex någon gång?;)
Nae jag tror inte det ;) 
Vad brukar du ha i din macka på Subway ??
Haha Moa! Jag brukar ha: Mörkt bröd, tonfisk eller kyckling, alla grönsaker utom dom äckliga gurkorna och svarta oliver, och dressingen varierar ;)
 
vad gör du helst en fredagskväll?
Beror på vilket humör jag är på men antingen festar eller bara tar det lugnt och myser med antlingen Marcus eller vännerna :) 
Har du vart tsm med nån innan macke? 
 
Nepp
Vem frågade chans av er? :)
Haha ingen av oss frågade chans, utan vi hade varit på G ett tag sen blev det bara så! Men det var Marcus som tog upp det och sa att han ville att vi skulle vara tillsammans ^^ 
#1 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

bra svar!! :D